Saltar la navegación

Uraren museoa

Gure azken ikerketa-proiektuan "Uraren museo birtuala" egingo dugu, non hidrosferari buruz ikasitakoa jokoan jarriko dugun. 

Couleur. Hidrosfera (Lizentzia Pixabay)

Gure ikerketaren emaitzak txosten zientifiko batean aurkeztuko ditugu. Nahiz eta taldean egiteko dagoen prestatuta, ikasle bakoitzak txostenaren zati guztiak idatzi beharko ditu dokumentu-zorroan.

 

“Uraren museo birtuala”

Iraupena:
4 saio
Taldea:
Banaka eta taldean
goldstar33301. Museoa (Lizentzia Pixabay)

hartu zuen 2030 Agendaren Garapen Jasangarrirako Helburu honekin (GJH): 2030erako denek modu seguruan kudeatutako ura eta saneamendua izango dute. Gaur egun, oso urrun gaude helburu hori lortzetik. Horregatik, Uraren Munduko Eguna aukera bat da, uraren alde batzeko eta helburu horretan aurrerapenak elkarrekin egiteko.

Uraren Munduko Eguna ospatzeko, "Uraren museo birtuala" egitea proposatu digute. Horretarako, honako puntu hauek hartuko ditugu kontuan:

  1. Zer aplikazio erabiliko dugun: app bat, genially, canva...?
  2. Diseinua: hasierako orrialdearen diseinua eta orrialde bakoitzak izango duen menua
  3. Pentsatu gure "Uraren museo birtualak" zenbait stand dituela bisitatzeko
  4. Edukia:
  • Características del agua
  • Uraren ezaugarriak
  • Uraren zikloa
  • Uraren historia
  • Uraren kutsadura
  • Uraren jokoak: uraren kahoot-a
  • Urarekin zerikusia duten bideoak edo audioak edo albistegiak.

"Uraren museo birtuala" taldean egingo dugu, eta talde bakoitzak ataza bat izango du:

 "Uraren museo birtuala" amaitu ondoren, egindako lanari buruzko txosten bat egin behar dugu banaka.

Ebaluazioa eta hausnarketa

Ataza amaitu ondoren, gure ikaskuntza-egunerokoan hausnarketa egiteko une bat har dezakegu. Hauek izan daitezke egin ditzakegun galdera batzuk:

  •  Zer ikasi dut?
  • Prozesuan zehar zerk harritu nau gehien? Zergatik?
  • Aldatu al dut aurretik nuen iritzirik? Zein?
  • Zer izan da zailena? Zergatik?

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)